Társasházkezelés-Árak

Társasházkezelés, adminisztrációs és könyvelési feladatok:

  • Adminisztrációs feladatok folyamatos ellátása (levelezés,  kiértesítők, közgyűlési meghívók, jegyzőkönyvek megküldése stb.).
  • Társasház számlájának vezetése számlavezető banknál.
  • Tulajdonosok befizetéseinek nyilvántartása, hátralékosok felszólítása.
  • Közüzemi díjak folyamatos kiegyenlítése (víz-csatorna, szemétszállítási díj, kéményseprési, elektromos áram, átalány díjak stb.).
  • Tulajdonostársak egyéni elszámolásának, illetve az éves elszámolás elkészítése (egyéni, összesített).
  • Az éves elszámolás, a következő évi költségvetési terv előkészítése, a közgyűlést megelőzően a társasház Számvizsgáló Bizottságával egyeztetve, a Társasházi törvényeknek megfelelően.
  • Naprakész könyvelés.
  • A társasházakat a lehetőségek szerint pályáztatjuk a helyi Önkormányzatnál, illetve Fővárosi Önkormányzatnál.
  • Háztakarító, házfelügyelő, gondnok, karbantartó, fűtő folyamatos ellenőrzése, alkalmazottak felett munkáltatói jogok gyakorlása, vállalkozói  szerződések megkötése a Számvizsgáló Bizottsággal  (SZB) egyeztetve.

Műszaki jellegű feladataink:

  • A lakók által bejelentett hibák felmérése,  szakszerű javíttatása és az elvégzett javítások átvétele.
  • A társasház tulajdonosai által közgyűlésen jóváhagyott felújítási munkák teljes körű ügyintézése (pályáztatás, a legmegfelelőbb árajánlat kiválasztása, megrendelés, ellenőrzés).
  • A ház állagának folyamatos figyelemmel kisérése, ellenőrzése.
  • Apróbb műszaki problémák korrekt és gyors ügyintézése.

Társasházkezelés árai

Társasházkezelés:

A közös képviselet díja (könyveléssel együtt) 2.000 Ft / albetét / hó – tól
Természetesen minden társasháznál állapotfelmérés és személyes megbeszélés alapján egyedileg határozzuk meg árainkat.
Előzetes kalkulációt az árajánlat kérő űrlap kitöltése után tudunk küldeni.

[contact-form-7 id=”93″ title=”Árajánlatkérés társasházkezelésre”]

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.