Társasházkezelés, adminisztrációs és könyvelési feladatok:
- Adminisztrációs feladatok folyamatos ellátása (levelezés, kiértesítők, közgyűlési meghívók, jegyzőkönyvek megküldése stb.).
- Társasház számlájának vezetése számlavezető banknál.
- Tulajdonosok befizetéseinek nyilvántartása, hátralékosok felszólítása.
- Közüzemi díjak folyamatos kiegyenlítése (víz-csatorna, szemétszállítási díj, kéményseprési, elektromos áram, átalány díjak stb.).
- Tulajdonostársak egyéni elszámolásának, illetve az éves elszámolás elkészítése (egyéni, összesített).
- Az éves elszámolás, a következő évi költségvetési terv előkészítése, a közgyűlést megelőzően a társasház Számvizsgáló Bizottságával egyeztetve, a Társasházi törvényeknek megfelelően.
- Naprakész könyvelés.
- A társasházakat a lehetőségek szerint pályáztatjuk a helyi Önkormányzatnál, illetve Fővárosi Önkormányzatnál.
- Háztakarító, házfelügyelő, gondnok, karbantartó, fűtő folyamatos ellenőrzése, alkalmazottak felett munkáltatói jogok gyakorlása, vállalkozói szerződések megkötése a Számvizsgáló Bizottsággal (SZB) egyeztetve.
Műszaki jellegű feladataink:
- A lakók által bejelentett hibák felmérése, szakszerű javíttatása és az elvégzett javítások átvétele.
- A társasház tulajdonosai által közgyűlésen jóváhagyott felújítási munkák teljes körű ügyintézése (pályáztatás, a legmegfelelőbb árajánlat kiválasztása, megrendelés, ellenőrzés).
- A ház állagának folyamatos figyelemmel kisérése, ellenőrzése.
- Apróbb műszaki problémák korrekt és gyors ügyintézése.
Társasházkezelés árai
Társasházkezelés:
A közös képviselet díja (könyveléssel együtt) 2.000 Ft / albetét / hó – tól
Természetesen minden társasháznál állapotfelmérés és személyes megbeszélés alapján egyedileg határozzuk meg árainkat.
Előzetes kalkulációt az árajánlat kérő űrlap kitöltése után tudunk küldeni.
[contact-form-7 id=”93″ title=”Árajánlatkérés társasházkezelésre”]